Engagement Fund ;)

Sunday, 19 September 2010

Gambar Kesukaan...(Edisi Kemaskini)

My Group mates.. Miss them so much..
Waktu lepas kelas Educational Psychology kot. Kumpulan pertama yang bentang. Suka gambar ni sebab ianya penuh. Nampak cantik (bagiku lah, bagimu ku tak tahu).

Muktamar Thanawi Kali Ke-2 i Rakan
Ini kenangan seusai Muktamar. Saat akhir ku terima mesej dari S/U suruh pakai pakaian seragam kami. Kelam kabut ku gosok sebaik saja pulang dari sekolah. Encik Presiden punya arahan. Mula-mula ku pelik. Bila sampai di dewan senat, baru ku tahu sebabnya. Sebab muslimin baru saja membeli pakaian beragam mereka yang mereka beria-ia kata nak beli setahun lalu.

Program Hari Memperingati Rasulullah
Satu lagi pakaian beragam. Kali ini ditaja. Terima kasih banyak-banyak kepada penaja. Gambar ni adalah shot ke berapa entah sebab jurugambar set kamera canggih dia sebanyak 5 shot rasanya. Tu yang macam-macam gaya keluar tu. Kenangan terakhir sebelum meninggalkan SMK Methodist Parit Buntar.

Rehlah Mahahbbah Nisa'
Gambar ni diambil sejurus selepas Kembara Ibnu Battutah ditamatkan. Kenangan sebelum pulangkan basikal sewaan. Susunan yang teratur dan wajah ceria manusia dalam gambar ini menyebabkan ku sukakan ia. Selepas penat mengayuh basikal naik turun bukit dan dibasahi hujan, mereka masih mampu senyum. Terima kasih semua...

3 comments:

nadya said...

wahhhh....
aku pn jadik KESUKAAN la dgn gmbr2 ko neh sazoh!
hihi

farae al-farafisya said...

Heh, laju je ko muncul..
pe cer??dah dapat semangat yg aku kirim??hehehe

nadya said...

dapat2!!!
asl dr ko je, kompem aku kembali smgt!
hihi
cte??
byk wehhh
ble dpt gosip nehh
hoho~