Engagement Fund ;)

Saturday, 11 September 2010

Jemput Datang

Hari ni cuma ke rumah nenek saja. Belum ke mana-mana lagi. Siang nanti insyaAllah nak ke rumah nenek-nenek saudara dan jiran-jiran berdekatan. Tetamu pertama yang mencemar duli siang tadi adalah Encik Ahmad sekeluarga. Lupa nak ambik gambar pulak. Kalau tak boleh tempek kat sini kan. Hehehe... Borak-borak la jugak. Sebelum terlupa, tahniah diucapkan kepada Farah Ahmad yang akan terbang ke Mesir 18 September ni untuk menyambung pelajaran dalam bidang pergigian.

Kepada saudara mara yang lain, singgah-singgah la ye. Nak lepak-lepak waktu tengah hari pun boleh. Jangan tak datang sebab segan-segan Mak dah tak ada. Selalu yang lepak-lepak ni saudara belah mak sebab mereka tidak bermastautin di Banting. Rumah aku memang jadi tempat saudara mara melepak untuk solat zuhur dan sebagainya sebab rumah ni rumah pusaka dulu. Kira diorang dah biasa la lepak-lepak sini dari dulu lagi. Itulah sebabnya dari raya pertama hingga ketiga mesti aku terperuk kat dapur untuk memasak. Tahun ni tak dapat dipastikan.

Jadi, sesiapa yang mengenali diri ini, jemput la datang beraya ye. Agak-agak nak lepak lama sikit, telefon dulu kot-kot boleh merasa nasi beriani ke nasi bukhari ke nasi impit ke. Hehehe.. Selamat sambung beraya ye..

No comments: