Engagement Fund ;)

Saturday, 11 September 2010

Mereka Bakal, Anda Bila?

Ok, entri terakhir untuk malam ni. Entri ni untuk 2 orang sahabat yang bakal mengakhiri zaman bujang mereka dalam masa terdekat ni. Pertama sekali, Kak Ida yang bakal melangsungkan walimahnya Ahad ini, 12 September 2010. Sangat teringin nak pergi tapi malangnya tak dapat sebab tiada yang berkelapangan untuk berkonvoi ke Chini. Ye, kampung halaman Kak Ida adalah di Felda Chini, Pahang. Maaf banyak ye Kak Ida. Tahniah diucapkan. Aku kenal Kak Ida waktu mula-mula sertai i Rakan dan dia adalah Naib Presiden pada waktu itu. Tak pernah nampak Kak Ida marah sepanjang bekerjasama dengan beliau. Selamat Pengantin Baru dariku untukmu. Kak Ida, kalau akak baca entri ni, tinggal la jejak ye...Hehehe..

Bakal kedua adalah Saudari Noraini. Untuk yang ini, aku sangat-sangat berharap nak hadir. Tengah mengumpul duit dan ahli rombongan. Kak Chik, saya masih berdoa agar bonda awak merelakan pemergian kita ke seberang laut. Baru beberapa minggu lepas aku sempat berbual dari hati ke hati dengan Aini melalui Facebook. Terkejut jugak bila tiba-tiba je dah bertunang. Rupanya jodoh beliau dikenali melalui ruangan sembang di alam maya. Aini ni pun dikenali waktu berada dalam i Rakan. Pertama kali bekerja sama dengan beliau adalah untuk program Pidato Piala Merdeka. Program yang sangat memberi makna untukku. Melalui program inilah juga aku belajar banyak benda dan Aini juga mengajar aku banyak benda baru.Beliau merupakan Pengarah bagi program tersebut. Rasanya waktu mengendalikan program ini juga baru aku kenal rapat dengan beliau. Sahabat yang banyak beri nasihat dan motivasi waktu kesengalan melanda selain Kak Chik. Aini, macam mana persiapan?? Hehehe.. Aini juga merupakan Naib Presiden i Rakan selepas Kak Ida. Eh, baru perasan, dua-dua mantan Naib Presiden dah nak naik pelamin. Maksudnya??? Sendiri cerna... Tahniah buat Aini dan bakal suami. Doakan perancanganku berjaya.

Yang terakhir, adalah Mantan Bos.Khabarnya akhir tahun ni. Tapi belum dapat hitam putih. Nanti akan ku buat satu entri khas untuk Mantan Bos ni. Kata Bos, mesti la istimewa. Hehehe.. Jangan marah ha..

Nota: Nak tempek gambar, tapi nanti la ye..

No comments: