Engagement Fund ;)

Sunday, 14 November 2010

Dia Buat Hal Lagi...

Jumaat lepas, mencuba nasib dengan menekan nombor Atin pada N2610 yang antik itu. Pelik sebab mesej yang dihantar tidak terhantar dan bila telefon je, bunyi engage. Bila Atin telefon balik, dia kata; "Asal aku hantar mesej banyak kali tak dapat?" Dengan rasa tak bersalahnya, aku jawab; "Ko ada hantar mesej kat aku ke? Asal bila aku call ko asyik engage?" Hahaha..sengal sungguh. Pertanyaan dibalas dengan pertanyaan. Cik N2610 ni memang tau, suka buat hal. Kalau dah berhari-hari tak ada mesej masuk(macam la ada orang nak mesej kan), kena off kan dia, cabut bateri dan simkad kemudian on balik. Baru la ada mesej masuk (dari Celcom je pun). Macam dah nak kena tukar je. Tapi sayang duit pulak. Dari beli telefon, baik beli tudung ke baju ke.. Heeeeepppp...! Baju dah tak muat almari pun nak beli baju lagi? Ok, beli almarilah kalau macam tu. Hahaha... Takdelah, tengok la keinginan dan keperluan. Kalau dah perlu sangat, baru beli. Sebab N2610 ni aku guna untuk nombor Celcom yang dikhaskan untuk keluarga dan sahabat terdekat. Untuk urusan rasmi, guna nombor Maxis. Kalau nak beli pun, macam nak beli yang lipat jugak. Macam yang ini.




Sebab?
1. Dia lipat.
2. Dia buatan Korea (demam Korea tak baik-baik)
3. Dia ada buat warna hijau.
4. Dia segak dan nipis.
5. Dia lipat.

Biarlah orang lain nak beli telefon skrin sentuh ke, beri hitam ke, aku nak yang lipat jugak. Tapi mana nak cari ek? Kat Banting ni tak pernah nampak pulak.

1 comment:

Nur Farhana said...

wah~citarasa yg sama.. ^^
dah beli ke?kat mana beli?berapa?