Engagement Fund ;)

Monday, 1 November 2010

Perhimpunan

Pagi tadi, ada perhimpunan bulanan untuk para pelajar. Jadinya ke dewan besar lah kami tepat jam 8.30. Staf dan pengajar tak ramai hari ni. Masih ada yang berkursus dan ada juga yang cuti. Seperti biasa, kalau perhimpunan, mesti ada nyanyian lagu patriotik. Negaraku wajib ada. Diikuti lagu Wawasan 2020 dan Lagu JTM. Dua lagu ni aku memang belum hafal liriknya. Makanya cuma ikut-ikut saja. Tidak selancar aku menyanyikan lagu SKKD atau menasyidkan Ya Maahadi. Kehkehkeh..

Pehimpunan bulanan staf dan kakitangan pulak minggu lepas. Lagu-lagu tu ada jugak cuma Wawasan 2020 ditukar dengan lagu Perkhidmatan Awam. Ini pun tak hafal lagi. Agaknya bila dah nak keluar dari situ kot baru hafal. Hahaha.. Tak adalah, kena ingat jugak lagu ni untuk kemajuan diri sendiri. Boleh pulak ek. Marilah sama-sama kita menyanyikan lagu JTM ni.

Peneraju Pembangun



Peneraju Pembangun

Tenaga Mahir Negara

Jabatan Tenaga Manusia

Kami Cekal Berhemah

 

Khidmat Cekal Berkualiti

Menjadi Amanat Semua

Malaysia Terus Terbilang

Di-Mata Dunia

 

C/S

Mendukung Misi Bersama

Membangun Sumber Manusia

Itulah Janji Pada Negara

Malaysia Berjaya.

 

Lagu : Othman Masri

Lirik : Ramziah Md Noor

No comments: