Engagement Fund ;)

Tuesday, 18 January 2011

Beku

Assalamualaikum w.b.t....Mula-mula, nak ucapkan selamat datang kepada pengikut ATN yang ke-40, Cik Fazzo. Hai Fazz! Terima kasih kerana sudi membaca ATN. Tiada apa yang luar biasa melainkan hanya kisah kehidupan dan sedikit perkongsian ilmu. Baiklah, sebenarnya baru balik dari Pusat Sumber; melarikan diri daripada kesejukan melampau. Nak-nak tempat duduk aku betul-betul depan pintu bilik mesyuarat. Bila pintu tu dibuka, kesejukan dari dalam bilik tu mengenai aku. Jadilah sejuk kuasa lapan. *Hai Asma..!!!* Tiba-tiba pulak keluar nama Asma kat sini. Hehehe.. Akak tau awak baca blog akak. Tak adil tau sebab awak dah tukar blog awak jadi private.

**Cubaan kedua untuk menyudahkan entri ini**
 *1.55 petang*

Okey, kerja-kerja penterjemahan sudah siap. Maka bolehlah aku menyambung tugas membuat rancangan mengajar dan menyediakan ABM serta nota-nota yang sepatutnya. Oh, berita terkini; kemungkinan aku tidak akan mengajar matematik untuk semester ini kerana tiada yang masuk mendaftar semalam. Yipppiee...! *Lompat tinggi-tinggi* Jadi hanya perlu tumpukan pada subjek yang satu itu. Kelas kali ni semuanya waktu perdana; 11.30 - 1.00. Waktu budak-budak dah lapar. Kelas semester 2 juga tidak dapat dipisahkan. Maka terpaksalah budak-budak Multimedia bersabar dengan budak-budak Rangkaian ye. Hehehehe..

Tak sabar nak tunggu jam 5.00. Nak tengok barang yang aku pesan Jumaat lepas. Dah selamat sampai tengah hari tadi. Barang yang ku pos ke Labuan juga sudah diterima oleh Puan Aini. Harap-harap warna yang dipilih menepati citarasa. Susah sebenarnya nak belikan tudung untuk orang lain. Takut warna yang dipilih tak kena. Sedari, saya dah faham perasaan awak.... Hehehe.. Aku selalu juga kirim tudung dengan Kak Chik bila dia balik kampung. Sebab kat sini payah nak cari tudung berbidang besar yang cantik dan murah. Kadang-kadang aku sendiri takut tudung yang dibeli tu tak sama dengan warna baju yang nak dipadankan. TAPI, aku akan cakap pada diri sendiri; "Alah, kalau tak ada baju yang padan dengan warna tudung tu, belilah baju baru." Boleh??? Itu yang sampai almari tak muat tu. Asyik bertambah je bajunya. Hahaha...

Okey, nak sambung kerja. Ada masa karang, nak letak satu lagi entri dalam ni. Nak habiskan 10 entri yang terbengkalai tu. Berusaha..!!!

Nota: Entri terlama yang aku pernah tulis...

4 comments:

Nurfarahin said...

i like "Alah, kalau tak ada baju yang padan dengan warna tudung tu, belilah baju baru." Boleh???

boleyh..boleyh...

farae al-farafisya said...

hahaha...
i'm not really like it...

Timun Laut said...

Ahaha.. akak, ape sebut2 nama orang nih. uhuk2. Malu i.. Sorry la kak, belog da private dah.. Dah x active sgt la kak, jadi mari privatekan saja adalah lebih baik. hehe

farae al-farafisya said...

asma,saja nak sebut..hahaha..
bagi glamour sikit...:)