Engagement Fund ;)

Friday, 11 February 2011

Akhirnya...

... tengah hari tadi aku terjah Klinik Suhaini. Sakit weh, macam kena tarik-tarik urat kepala nih. Selamat la RM23 hengget aku masuk dalam akaun Klinik Suhaini. Puan Doktor kata, ini kira tahap terkawal lagi sebab kalau kritikal aku tak akan boleh buat muka selamba macam orang tak sakit masuk klinik tu. Ye, baik Puan Doktor. Saya pernah alami keadaan kritikal tu. Cuma dah lama tak kena dan harap tak kena lagi. Dapat ubat, lega sikit. Doktor tanya, kerja banyak guna komputer ke? Aku kata la ye. Mungkin ini salah satu sebabnya kot. Aku perasan jugak bila lama mengadap skrin, mata macam berair dan sakit. Waktu tu la baru aku nak korek balik cermin mata yang dibuat selepas aku didiagnosis mengalami kesilauan. Malangnya, dah lama aku tak nampak kelibat dia. Mana aku campak pun tak tau. Biasalah tu, bila nak guna baru kelam kabut carik. Kalau tak, campak je merata-rata. Hahaha...

Hujung minggu ni cadangnya aku dah bersiap sedia dengan stok makanan kecemasan. Karipap Frozen 3 bungkus. Kot-kot ada yang tiba-tiba "Assalamualaikummmmmm" depan rumah, tidak la aku hidang air bujang je. Hehehe... Kalau nak merasa karipap pusing sejuk beku tu, datang la rumah ye...

No comments: