Engagement Fund ;)

Tuesday, 8 March 2011

Tahniah Anda Semua...!

Entri tertunggak lama ni. Hehehe... Bila dah lama, dah malas nak menulis. Tulis mukaddimah dulu. 27 Februari lepas, dapat jemputan daripada teman sekolah di Hamidiah dulu, Farhana atau lebih dikenali sebagai Anash. Kenapa Anash? Sebab ramai sangat Farhana waktu tu. Jadi setiap Farhana yang ada akan diberi nama manja. Hehehe... Kalau tak silap, beliau adalah orang ketiga melangsungkan perkahwinan dalam Batch kami selepas Hawa dan Amani. Tahniah kepada Saudari Anash dan pasangan ye. Kami seronok pada hari kejadian. Bukan sekadar meraikan beliau, tapi dapat juga bertemu kawan-kawan yang dah lama tak ditemui. Lepak lama juga di sana. Sesi bergambar? Tak terkira banyaknya. Dah tak rajin nak tulis panjang-panjang, maka aku letak gambar-gambar sajalah ye.

Lepas makan, sementara menunggu pengantin habis solat.





Pengantin tak ada, kitorang duduk dekat pelamin beliau. Hehehe...




Ha, pengantin dah datang...

Ini kat bawah khemah..

Mujur dah solat zohor, bolehlah duduk lama sikit. Mak ayah Anash adalah cikgu di Hamidiah. Cikgu Nasarudin pernah ajar BM waktu tingkatan 5 dulu. Cikgu Mahmudah pulak, orang kuat koperasi dan masih ingat lagi kat aku. Suka... hehehe... Lepas tu, terus lepak di Ice Room Bangi. Nak makan yang di Banting, dah tutup pulak. Makan la yang kat Bangi ni. Lama jugak borak-borak. Tapi tak ada gambar yang cantik pulak kat Ice Room tu. Sekian saja cerita hari Ahad, 27 Februari 2011.

Seterusnya, tahniah kepada anak saudaraku, Dani yang selamat melahirkan anak sulungnya; Sharifah Arissa Najwa pada 29 Januari 2011. Sepupu-sepupu sekalian, anda semua dah jadi nenek / atuk ye. Belum berkesempatan nak melawat ibu dan anak. InsyaAllah, satu hari nanti. Hehehe...

No comments: