Engagement Fund ;)

Monday, 2 May 2011

Banyak Benda...

Gambar ehsan Pakcik Google

Selamat menikmati cuti Hari Pekerja semua. Ye, ye, aku tau hari Isnin dah nak habis. Saja nak cakap, masih ada beberapa jam untuk dinikmati. Hehehe... Sebenarnya sesuatu terlintas di kepala waktu tengah memikirkan pelbagai perkara. Rasa macam banyak benda yang bakal dihadapi untuk bulan Mei ni. Jemputan kahwin juga berderet-deret. InsyaAllah aku akan penuhi undangan. Fatheen Aina dan Siti Shahrina, sudikah kiranya anda berdua mencemar duli bersama patik? Aten ni bukannya boleh diingat-ingat sangat. Kang tetiba je dia telefon, macam tau-tau aku tengah teringat kat dia. Hehehe... Bagus ko Ten, gerak hati kuat. Sila lihat jadual perkahwinan kawan-kawan kita di sebelah kanan ni ye.

Kemudian, 21 Mei ini sepatutnya aku kendalikan Kursus Asas Membina Laman Blog Persendirian. Ye, ye, aku tau korang semua lagi pandai dari aku. Tapi tak salah kan nak kongsi ilmu yang aku ada sekarang ni? Cuma peringkat asas je pun. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar. Masaalahnya, 21 Mei tu bukan ke Hari Terbuka ILPKLS? Aiyak...aiyak...aiyak...! Macam mana boleh lupa ni??? Nampak gaya kena telefon peserta tukar tarikh ni. Hish....

Pasal tarikh majlis Su, aku baru dapat tahu dari Kak Chik. Dahsyat la awak ni Kak Chik, terus merisik khabar lepas kita jumpa tempoh hari. Cuma menunggu kad wangi sampai. Jadinya, sesiapa yang rasa nak ikut pergi Pahang, sila tampil ke hadapan. Boleh kita buat rombongan Cik Kiah. Harapnya kali ni dapat la pergi sebab waktu majlis Aini dulu tak dapat pergi. Hancur luluh hati ni tak dapat ke Sabah. Sob..sob..sob.. Sedari, sila dapatkan kebenaran dari mak awak ye? Saya pun kena minta kebenaran dari ayah saya siap-siap. Pening rasanya bila fikir banyak benda.

No comments: