Engagement Fund ;)

Wednesday, 11 May 2011

Dah Boleh Tulis Surat Cinta

Hehehe... Semalam aku bantu Bos ajar kelas ICT, Asas Microsoft Excel. Excel memang aku tak berapa nak pandai sebab dia macam banyak guna format. Tapi boleh la kan nak tolong ajar yang asas. Kelas ni PERCUMA ye. Sesiapa pun boleh masuk dan diadakan pada hari Selasa. Berminat? Boleh tinggal komen ye. Sambil-sambil ajar orang, aku pun ikut juga belajar walaupun sebelum ni pernah masuk kelas. Berdasarkan ilmu yang aku dapat semalam, maka bolehlah aku karang surat cinta banyak-banyak dalam laptop ni tanpa rasa cuak. Sebab? Aku dah tau macam mana nak letak kata laluan pada dokumen yang ditaip. Hahahaha... Eleh, baru tau ke? Ha, memang baru tau. Jadi??? Ok, yang dah tau nak buat tu pergi duduk diam-diam sana. Caranya:

Langkah 1

Langkah 2




Langkah 3



Langkah 4




Dah buat semua tu, jangan lupa "Save". Kalau dah yakin, boleh cuba buka semula dokumen tu dan akan keluar sepert di bawah. Masukkanlah kata laluan tadi ye. AMARAN: Sila ingat kata laluan tersebut atau kirim salam je pada surat cinta yang anda karang tadi. Kekekeke...


 Sekian, terima kasih...

No comments: