Engagement Fund ;)

Wednesday, 29 June 2011

Cuti

Entri terakhir untuk bulan Jun. Ada kurang lebih 4 entri yang sudah didraf dalam arkib. Akan cuba diterbitkan pada waktu terdekat. Esok, aku cuti sebab dah malas nak kerja. Kenyataan berani mati sungguh. Golongan aku ni, mana ada peruntukan cuti. Kalau cuti, gaji pun tak jalan. Tak apalah, asal dapat mood baru untuk bulan baru nanti. Sebelum cuti, siapkan kerja mana yang patut. Bahan untuk pembentangan 5S waktu perhimpunan bulanan esok pun alhamdulillah dah siapkan walaupun macam tebal muka pulak mintak gambar banyak kali tapi sampai sudah tak dapat. Jadi, aku cuma buat menggunakan semua sumber yang aku ada. Harap-harap pembentangan berjalan lancar dan kejayaan berpihak pada Bahagian Pentadbiran. Hehehe..

Cadangnya, nak ke Pesta Buku Selangor. Bukan nak ke situ sangat pun tapi nak jumpa mereka yang bertuah untuk ditemui. Dah risik-risik dari hari Isnin. Tapi masing-masing macam senyap aje. Kalauoran yang dirisik tu terbaca entri ni, paham-pahamlah nak hubungi Maxis atau Celcom saya ye. Kalau tak, aku merayap sendiri jelah. Macam tak biasa jalan sorang-sorang kan? Saja buat ayat sedih


Terima kasih encik, bagi pinjam gambar.

No comments: