Engagement Fund ;)

Friday, 19 August 2011

Kenapa? Kenapa? Kenapaaaaaa???

Ok, aku tengah bengang. Dia kata kena guna IE, aku gunalah. Masalah negaranya, lepas dah elok-elok aku masukkan semua data yang berjela tu dan nak teruskan proses berikutnya, dia terus keluar menda alah ni....


Gigih aku cetak skrin error ni tahu. Bengang punya pasal. Yelah, baru sempat daftar 2 ke 3 orang, dia buat hal. Refresh tak boleh. Masuk balik laman utama pun tak jalan. Camane? Malam tadi aku buat kat rumah, tak adalah pulak keluar error ni. Cuma tahap kelajuannya dah naik taraf sikit daripada kelajuan siput sedut. Nak tunggu dia proses langkah seterusnya, membuatkan aku terpejam-pejam mata tahan ngantuk. Akhirnya, aku tertidur depan laptop sampailah pagi tadi. Hehehe...

Tidak lama selepas aku mengadu domba kat sini (belum sempat nak publish pun entri ni), keajaiban berlaku. Tiada lagi keluar amaran error seperti di atas. Yeay! Ok bos, Pengaturcaraan Sem 1 siap!

No comments: