Engagement Fund ;)

Sunday, 4 August 2013

Cuti Panjang

Rancangan asal hari ni adalah beronggeng raya dengan Kak Chik tapi sebab ada buka puasa dengan keluarga kecilku ini, terpaksalah batalkan rancangan tu. Patutnya jugak harini kelas tuisyen 2 jam je macam biasa sekalinya cikgu-cikgu yang patut mengajar harini dah balik kampung; orang jauh katakan. Mentang-mentang aku ni bujang dan kampung halaman sebelah tempat tuisyen, kenalah berkorban. Takpe-takpe, lepas raya kang, cikgu-cikgu berkenaan, sila ganti kelas saya pulak. Saya nak beronggeng ziarah raya dan kondangan dengan kawan-kawan. Muahahaha....

No comments: