Engagement Fund ;)

Friday, 22 November 2013

Terpaksa

Selepas merana selama hampir dua minggu menahan sakit akibat kemunculan ulser atau aku panggil mata ikan, akhirnya pergi juga cari ubat. Mula-mula ingatkan nak ke klinik, sekali harung dengan kepala yang berdenyut-denyut dari hari Isnin, tapi malas pulak nak jumpa doktor. Plus, tak ada klinik berdoktor perempuan yang best kat Banting ni. Maka, ke farmasi jelah. Cari ubat untuk ulser dengan bibir kering yang terkopek-kopek sampai berdarah. Auuuwww! Sakit wei!

Ingatkan nak buat pandai je biar dia baik sendiri, tapi dah tak sanggup. Kau bayangkan, sampai tiga ulser dalam mulut ni, mau tak sakit? Habis tu, makan macam mana? Eh, makan tetap makan. Tapi makan sambil kesat air mata la sebab dia keluar secara automatik bila makanan kena kat tempat sakit tu. Makanan sedap depan mata, takkan nak tolak? Belasah juga walaupun nampak macam kena paksa makan sebab keluar air mata bagai. Hahaha....

Esok dengan Ahad ada jemputan kahwin, jadi kena bagi ulser-ulser tu bertenang untuk menikmati nasi kenduri yang selalunya mesti sedap! Hehehe... Dua benda ni memakan kos sebanyak 18 hengget 70 kupang.

No comments: