Engagement Fund ;)

Monday, 2 December 2013

H.O.A.R.D.E.R

When I look at my blog, I keep on saying to myself; "Could you please manage the blog lists? You are definitely a hoarder!" Okey, dah lama nak buat benda ni tapi dok la kata esok, nanti dan biarlah. Sudahnya, duduklah bertapa blog-blog yang sudah menjadi hiatus. Sayang katanya sebab yang dah pencen menulis blog tu kawan-kawan jugak. Konon-konon nak pindahkan mereka ke satu lagi blog khas yang menempatkan pautan-pautan blog yang selalu aku terjah. Sampai ke sudah tak jalan. Bukan setakat dalam alam maya je aku jadi hoarder, dalam alam realiti pun begitu.

Koleksi pen merah Cik Farae

Sayang nak buang, lepas tu membebel sendiri kata bekas pensil penuh! Hahaha... Tapi ada kebaikan juga sebab hari Jumaat lepas, tengah syok-syok menanda tugasan budak-budak sem 1, tetiba dakwat pen habis. Menggagau aku korek 'bangkai' pen ni dan ada sebatang yang nyawa-nyawa ikan. Dapatlah capai target untuk habiskan menanda tugasan tu.

No comments: