Engagement Fund ;)

Monday, 13 January 2014

Tak 'Ong'...

Selepas sebulan cuti yang tak mententeramkan , akhirnya hari ni kembali bertugas. Alhamdulillah, rezeki nak ke luar negara. Eh? Hehehe... Cuti kali ni paling tak boleh belah sekali sebab macam @#$%*#~ . Geram gila okey orang asyik telefon cari suruh buat kerja tanpa kata-kata manis yang menyedapkan hati hatta "Tolong" sekalipun walaupun aku sudah tidak dalam perkhidmatan. Derrr, kerja yang hakiki iaitu berbayar pun kau orang lain senang-senang je elak, apatah lagi kerja secara percuma tanpa bayaran sesen pun, memang hangin la kan? Memang la tu kerja aku tapi dah aku cuti awal, takkan cari aku jugak? Kalau cakap elok-elok minta tolong buatkan, redha la sikit nak buat. Ini main hempuk je bawah meja. Untuk sejukkan hati, maka hari ni datang pejabat pakai baju baru pemberian kakak sepupu. Terima kasih kakak sepupu :) Okey, harap tahun baru ni membawa lebih kesabaran dan kelancaran walaupun awal-awal lagi jadual sem ni tak 'ong'. Hadap jelah...
#ootd #cerminsurau

No comments: