Engagement Fund ;)

Tuesday, 25 February 2014

Waffle Sedap

Disebabkan fikiran terganggu tak dapat nak fokus, mari kita karang satu entri. Kali ni nak kongsi satu restoran biasa yang menjual makanan luar biasa. Eceh, luar biasa tu. Setakat ni tak jumpa lagi di mana-mana restoran di Banting menu ni. Tak tahu la kalau aku yang tak tahu. Buat kipas susah mati waffle A&W, boleh cuba yang ini.

Dengan hanya RM 4.50, anda boleh dapat sekeping waffle bersaiz kurang lebih pinggan makan dengan sapuan pilihan(chocolate, blueberry, peanut butter) beserta dua scoop aiskrim pilihan perasa vanila atau coklat. Agak-agak malas makan nasi, boleh makan ni. Boleh padankan dengan rootbeer juga. Okeylah tu kan? Bagi aku, berbaloi sangat ni berbanding nak cari A&W. Dari segi rasa, rasa waffle la. Hahaha...

Kedai mana ni mak incik? Alamak, tak ingat nama kedai la pulak. Ada 'sajian' tapi namanya, tapi tak ingat sebab kalau pergi sini, kitorang cakap kedai Kak Linda je. Hehehe.. Lokasinya di belakang restoran Al-Haj, sebelah butik pengantin. Celah mana pulok restoran Al-Haj tu? Ala Simpang empat nak ke Sg. Lang tu. Bertentangan dengan JPJ Banting. Dulu kedai ni buka sampai malam, sekarang sampai petang je.

Selain waffle, ada nasi campur dengan pilihan lauk yang pelbagai dan sedap. Sedap dan murah ok! Nak mee sizzling pun ada, mee sup pun ada. Mee lain-lain pun ada tapi menu tukar ikut hari. Nak tahu sedap ke tak, pergilah sendiri dan cuba. Sekian, saya melaporkan.

No comments: