Engagement Fund ;)

Sunday, 9 February 2014

Wak Doyok

Sebelum ni tertanya-tanya juga siapa dia Wak Doyok yang Aten selalu sebut-sebut, tapi malas nak cari. Aten cakap Wak Doyok ni seorang Jawa dan lawak orangnya. Okey, fine. Masih tak rajin nak mencari. Lepas tu ada sekali tu tertengok rancangan Ke Korea Ke Kita di TV9, terus jakun sebab mak incik pun nak ke Korea juga nanti. Haruslah beria-ia tengok rancangan ni. Barulah terdedah dengan perkembangan semasa media. Eceh... Kalau tak tu asyik mengadap drama Korea, drama Korea, drama Korea. Hero tak hensem pun aku kata hensem, heroin kurang cun pun aku kata cun. Hehehe... Bagus rancangan ni, memperkenalkan tempat-tempat menarik kat Korea nun ditambah dengan pengacaranya yang kelakar. Siapa lagi kalau bukan Myo dengan Wak Doyok. Pertama kali tengok rupa beliau. Cool! Cerita panjang-panjang pun aku bukannya kenalan rapat Wak Doyok ni, nah rujuk di sini dan sini untuk mengetahui lebih lagi tentang beliau. Yang tak kenal Wak Doyok macam yours truly, meh tengok rupa beliau...

Wak Doyok yang belah kiri tu

No comments: