Engagement Fund ;)

Monday, 17 March 2014

Bab Berangan, Bagi Ke Dia!

Ni namanya entri sengal. Benda nak merapu ada tapi gambar tak dapat nak pindah masuk dalam lappy. Dah dekat setahun pakai Note 8 tu, sampai sekarang terkial-kial lagi bila nak pindah gambar. Canggih sangat kekdahnya! Esok-esok jelah aku cuba lagi. Seminggu lalu, jiwa kacau tak menentu sampai rasa malas gila nak pergi kerja. Dok meratib nak cuti nak cuti tapi tak pergi mintak pun. Rupanya emosi tak stabil sebab bendera merah nak berkibar kot. Hahahahadoi!

Kebelakangan ni, menjadi-jadi pulak demam drama Korea. Tak putus stok ok! Lepas tu dok berangan. Memang kalau bab berangan, nombor satu. Walau jiwa kacau, berangan tetap berangan. Bak kata Jay Jay, 'berangan tak salah, asalkan tahu bertempat.' Ewahhh... Okey tu je nak cakap. Selamat menghadapi minggu baru dengan semangat baru. Hello Monday!

Satu lagi modal berangan....

No comments: