Engagement Fund ;)

Tuesday, 20 May 2014

Auta Sangat

Pagi ni ada kelas dengan budak-budak IT semester 2. Disebabkan Kak Rosni ada kurus, aku kena ambik slot dia sekali jadi ujian yang dijanjikan dua minggu sudah akan dianjakkan ke slot dua. Bila dah hujung-hujung sem ni semua pun nak kelam kabut dan semua pun nak kena cepat lagi-lagi bila memo arahan mengisi markah dalam sistem keluar. Barulah perasan ada lagi yang tak buat kuiz, ada lagi yang tak hantar tugasan dan ada pulak yang kena mengulang. Maka, dialong dibawah pun muncul;

Aku: Yang tak buat kuiz lagi, bila nak datang jumpa? Nak tunggu markah turun dari langit?
Dia: Saya nak jumpa Miss tapi haritu Miss pergi Korea. Tak dapatlah nak jumpa.
Aku: Apa kaitan? x_x

Kuiz tu aku dah bagi sebulan sebelum pergi lagi dan aku pergi Korea seminggu je dan hari ni, dah sebulan aku balik dari sana. Tak tahu nak marah ke nak ketawa. Hai la budak-budak ni, sabor jelah.

No comments: