Engagement Fund ;)

Tuesday, 17 June 2014

Makan-makan Nando's dan Vivo

Lagi cerita makan-makan. Asal keluar je makan, asal makan je mesti nak yang pelik-pelik. Tengok bajet jugak la, kalau keluar merayap waktu duit masih berkepuk, bolehlah. Kalau duit dah surut, KFC jelah. Hehehe... Ini cerita basi jugak, bulan 3 haritu. Waktu ni keluar sebab nak tengok Robocop dan beli barang-barang nak pergi melancong. Sambil menyelam sambil minum air katanya. Nando's ni kitorang makan untuk lunch dekat AEON Bukit Raja sebab kelaparan lepas kesejukan dalam panggung. Antara Kenny Rogers dengan Nando's, aku lagi suka Nando's sebab boleh pilih kepedasan dia. Tapi sekarang dah mahal dah; ayam dia comel je.Sekali sekala bolehlah nak makan sini tapi kalau selalu, tak dapek la.

Haku punya - Wrap with 2 regular sides


Aten punya - 1/4 chicken with 2 regular sides


Dari Bukit Raja, singgah Bukit Tinggi pulak untuk beli barang yang patut dan tak patut. Hahaha... Dah pusing satu bangunan, dah penat jalan, perut pun lapar balik. Maka menyinggah la ke Vivo Pizza untuk minum petang pulak. Layanlah gambar beserta penerangannya ye.

Calamari & Onion Rings, watermelon juice and green tea latte(kot)

Panini Tak Ingat Inti Apa - roti boleh pilih nak perasa apa; ada 4 jenis rasanya

Smoked salmon pizza - topping tak kedekut sampai muak makan sebab banyak toppingnya

Dah petang-petang, dah malas nak ambik gambar diri sendiri. Ada gambar makanan je dekat Vivo. Harga untuk kedua-kedua tempat ni kurang lebih macam dekat SR je. Sesapa yang terasa nak cuba kedai barulah, bolehlah pergi sini pulak.

2 comments:

nnur zakaria said...

Sedapnya tengok.. tapi kat Kedah susah nak cari..hhmmm

han! said...

hohoi sedapnya! miss you both.