Engagement Fund ;)

Thursday, 5 June 2014

Pemenangnya adalah....

Jeng..jeng..jeng..korang mesti tertunggu-tunggu keputusan giveaway kan? Maaf banyak-banyak sebab mak incik adalah sangat sibuk minggu ni. Waktu buat proses menyenaraikan peserta malam semalam pun boleh tertidur depan laptop. Penat sangat gamaknya. Hehehe... Ingatkan nak tulis panjang-panjang tapi laptop tak dapat connect ke internet la pulak. Maka terpaksa taip guna Note 8. Pemenangnya dipilih berdasarkan undian secara tradisi dan cabutan dibuat dengan bantuan kawan-kawan sepejabat mak incik. Ole-ole dari Korea ini menjadi milik....

~~~~~~~











~~~~~~~~



~~~~~~~~






★☆★☆★☆★☆




~~~~~~~~~





~~~~~~~~




~~~~~~~~~





~~~~~~~~~




~~~~~~~~~


Saudari Ada Abdullah
http://adaabdullah.blogspot.com/2014/05/giveaway-ke-korea-dah-kita.html

Cik Ada, sila emailkan alamat lengkap untuk pengeposan kepada farae[dot]507[at]gmail[dot]com ye. Buat peserta lain, terima kasih kerana sudi memeriahkan giveaway yang julung kalinya diadakan ni. Ada rezeki nanti saya buat giveaway lain pulak ye.

8 comments:

cikmisi leen said...

tahniahh ! hehee.. best nya :)

Anisyamir Leejo said...

Tahniah buat pemenang ^^ hehe Semangat sangat tu Kak Farae sampai tertidur depan laptop ..

Syuhada Salleh said...

thniah!

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Wahhh tahniahhhh bg para pemenang

MiaLovetto ^^ said...

Tahniah =)

Ada Abdullah said...

Assalamualaikum..alhamdulillah..siyes x sangka..sy baru je dpt blogging sbb outstation kat ulu terengganu..jap aa saya email..thx alot... ^^

farae al-farafisya said...

Terima kasih korang sudi join giveaway ni..yang tak ada rezeki nanti cuba lagi lainkali eh..hehehe...sampai tertidur depan lappy sbb takmo korang tertunggu-tunggu keputusan lama sangat karang...;)

Mar Mansor said...

tahniah kepada pemenang