Engagement Fund ;)

Saturday, 16 August 2014

Seindah Pelangi

Tahun ini, hari ulangtahun kelahiranku jatuh pada bulan Ramadhan. Maka hanya menerima ucapan sahaja pada hari kejadian. Terima kasih pada yang mengingati dan mendoakan, semoga Allah merahmati awak semua. Tak harap pun orang tampal ucapan banyak-banyak dekat dinding FB sebab aku pun tak berapa nak rajin tampal ucapan hari jadi dekat dinding orang. Hehehe...

Alhamdulillah, selepas dua tahun mengidam, dapat juga kek pelangi idaman hati daripada Kak Chik. Terima kasih banyak-banyak Sedari; kek comel dan sedap! Tak sangka pun beliau nak bagi kek tu, ingatkan buka puasa macam biasa je. Oh, kejadian seindah pelangi ni berlaku semasa perjumpaan bekas teman serumah yang merupakan aktiviti tahunan kami setakat ni. Dah masuk tahun ketiga kami mengadakan perjumpaan ni sekali dengan buka puasa berjemaah.

Nasib baiklah aku tak batalkan kehadiran pada hari kejadian, kalau tak haru dibuatnya. Hehehe... Hampir nak batal kehadiran dah sebenarnya bila tersekat dalam kesesakan di jalan short cut Pulau Carey dan terpaksa berpatah balik ikut jalan biasa. Elok-elok perjalanan satu jam, terus jadi satu jam lebih lebih. Itu pun bawa kereta macam ambulan - laju nak mamps! Sampai di tempat kejadian ngam-ngam je azan berkumandang. Berbunga riang bila nampak kek atas meja. Heheheh... Terima kasih again for fulfilling my wish.

Sedikit comot kerana berliku perjalanan kek ni...hehehe

As colourful as my life

Kami di lokasi kejadian..hanya bertiga daripada tujuh orang

Gambar yang terrakam selepas dipaksa rakam oleh yours truly ;p...hahaha...terima kasih Shiro

No comments: