Engagement Fund ;)

Thursday, 9 April 2015

Ada yang rindu ke?

Assalamualaikum... tak sampai sebulan pun tutup blog, dah ada yang rindu. Eh, ada ke? Terima kasihlah kerana sudi lawat tiup habuk ANC ni. Tutup haritu sebab malasnya nauzubillah nak menaip. Maklumlah tengah demam marathon Korea; orang jakun dapat sedut drama percuma banyak-banyak macam ginilah. Sampai rumah buat apa yang patut lepas tu bukak laptop dan layan dua atau tiga episod drama Korea. Itu kalau hari kerja, kalau hari cuti, layanlah sampai laptop tu yang tengok aku. Hahaha...

Disebabkan ada permintaan untuk dibuka kembali blog ni, maka Tuan Tanah yang baik hati ni pun bukalah kembali blog ni kepada umum. Korang tak klik iklan Nuffnang tu, siap! *sambil goyang-goyangkan jari telunjuk tangan kanan manakala tangan kiri berada di pinggang* Semoga isi kandungan blog ni memberi manfaat untuk sesiapa yang mencari maklumat daripada apa yang pernah aku catatkan. Doakan demam ni cepat kebah; kalau tak karang Tuan Tanah tutup balik blog dia. Heeee...

No comments: