Engagement Fund ;)

Wednesday, 8 July 2015

Bertambah Lagi

Tiap tahun umur bertambah, agak-agak dosa berkurang ke bertambah jugak? Sendiri jawablah ye. Terima kasih kepada yang ingat pada Tuan Tanah dan tak lupa juga jutaan terima kasih kepada yang sudi memberikan ucapan selamat pada Tuan Tanah pada hari kejadian. Tapi tak ada sorang pun nyanyi lagu hari lahir untuk Tuan Tanah dalam bahasa Korea. Sesiapa yang berhajat nak bagi kek sambutan lewat tu, baik letak tulisan hangul atas kek, barulah Tuan Tanah sayang lebih. Hehehe...

Banyak-banyak ucapan, ada satu ucapan yang memberi kesan mendalam pada Tuan Tanah iaitu ucapan dari Mantan Presiden i Rakan dulu;

Satu lagi yang win adalah pantun dari crime partner yang berbunyi
Jalan-jalan dengan bang mat,
Jumpa bunga tepi marikh,
Tahun ni aku selamat,
Sebab aku tak salah tarikh.

Menjadi seorang aku, kek itu wajib untuk hari lahir. Tak kisahlah bagi awal ke, bagi lambat ke yang penting kena ada kek. Tahun ni dah dapat sepotong untuk sambutan awal jadi pada hari Ahad lalu, aku hadap takoyaki sedap je dengan Iced Americano tapau dari Koffiebar.
Sanggup memandu ke Banting semata-mata nak ambik tako sedap dan murah ni..heee

Hadiah pun dapat awal jugak sebab Kak Chik kata alang-alang jumpa, maka terus bagi. Ini adalah hadiah paling bernilai yang aku terima buat kali kedua sepanjang hidup ni. Terima kasih atas tanda ingatan dan hadiahnya Sedari. Jadi, selamat hari tua diucapkan untuk diri sendiri, semoga cepat-cepat stabilkan diri dan cepat-cepat dapat kerja tetap. Sekian.
Rupa luar

Hijau...

Bahagian dalam

No comments: