Engagement Fund ;)

Monday, 28 December 2015

Jemputan dari Romi

Ini jemputan walimah waktu raya haritu, bertarikh 27 Julai 2015; sama tarikh dengan majlis walimah anak mantan bos tuisyen. Pagi tu aku kondangan rumah mantan bos dulu barulah gerak ke Kg. Endah beraya rumah Aten dan terus ke majlis Romi ni.

Gedebuk gedebak, kami sampai lewat jugalah. Tapi bagi aku cantik dah waktu tu sebab pengantin dah siap makan, dah siap sesi bergambar. Jadi, tetamu marhaen ni bolehlah jumpa pengantin dan sembang lama-lama sikit.
Soalan biasa bila dah lama tak jumpa adalah, dekat mana sekarang? Dekat mana tu boleh nak tanya tempat tinggal atau tempat kerja...hehehe

Aku dengan Romi ni taklah rapat sangat pun waktu sekolah dulu tapi bila dah duduk asrama sama-sama, kira rapatlah berbanding kawan-kawan yang duduk luar. Sebolehnya bila dapat jemputan dan tak ada aral, memang aku akan pergi. Alhamdulillah dapat juga sampai di majlis Romi ni.
Gambar pertama guna Yong selepas dibaiki buat kali pertama

Tahniah Romi dan suami, semoga rumahtangga yang dibina sentiasa dalam kedamaian dan berada dalam rahmat Allah selalu. Sabar kena banyak, ikhlas kena gali banyak-banyak jugak. Hehehe... Terima kasih sebab sudi jemput kitorang. Nasib baik kenal lagi dengan kitorang ni sebab lepas habis sekolah terus tak jumpa dah.

Dari kenduri Romi, pergi solat lepas tu ingat nak ngopi, sekali tu boleh pulak terpergi stimbot padahal kenyang lagi lepas tu masing-masing tengah sengkek. Hahaha... Lawak gak waktu buat keputusan nak pergi stimbot sebab masing-masing korek beg tangan dulu tengok ada duit terselit tak. Kihkihkih...

Gambar selepas kekenyangan oleh adik Aten yang mengikut sama pada hari tersebut

No comments: