Engagement Fund ;)

Monday, 28 December 2015

Kinah Kahwin

Ini satu lagi jemputan dari kawan sekolah dulu pada bulan Syawal yang lalu. Kawan yang ni agak rapat sebab satu asrama. Bila duduk asrama ni, selalunya akan dapat nama panggilan yang sudah tentulah ada sejarah disebaliknya. Macam yang ni, kitorang panggil Kinah je; nama sebenarnya Aini Nadiah tapi nama  glamour Kinah.

Majlis Kinah adalah pada 8 Ogos 2015 dan pada hari yang sama, ada juga jemputan rumah terbuka dari beberapa kawan yang lain. Tapi sebab memang dah janji nak pergi yang ni, maka jemputan lain tu awal-awal dah maklumkan supaya jangan berharap.

Macam biasa, sampai dekat majlis bila pengantin dah siap bersanding. Sampai-sampai je kami masuk dalam terus bergambar dulu. Disebabkan jemputan agak ramai, maka beratur jugalah nak bergambar.


Lepas bergambar barulah pergi makan dan sempatlah jumpa Geng Bilik Prep yang lain. Kinah ni aku pernah satu dorm dengan dia dan satu kumpulan waktu dalam bilik prep. Lama juga kami di sana borak-borak dengan kawan-kawan lain yang sampai lewat sikit. Dah selesai bergambar dan berborak, barulah kami minta diri. Akhirnya tak pergi pun jemputan rumah terbuka yang lain tu sebab jaraknya agak jauh dan alang-alang dah sampai kawasan Serdang, terus melencong pergi tempat lain. Hehehehehehe....

No comments: