Engagement Fund ;)

Wednesday, 6 April 2016

Buang Tebiat Lagi

Sekarang tengah cuti sementara tunggu kontrak baru. Maka, tetiba terbuat tebiat lama iaitu marathon drama Korea sampai esoknya. Dia kalau dah nama buang tebiat, memang tak peduli apa dah. Mula tengok dalam pukul 11.00 malam tadi dan teruslah sampai pukul 10.00 pagi tadi kot. Tak tidur okey? Ni sebabnya kata buang tebiat. Setahun sekali dua je buat cenggini; masa lain tu memang catu satu hari paling banyak tiga episod.

Tak ada cerita baru pun, cuma  ulang tayang cerita yang ada dalam koleksi dan cerita yang sedang ditonton ni dah lama dapat tapi tak ada mood nak tengok. Ingatkan tak best tapi bila dah tengok, tak boleh nak berhenti. Hehehe... Jalan cerita menarik, hero dan heroin pun mantap dan OST dia semua best! Nanti kemudian aku ulas kalau rajin. Sekarang nak sambung baca Sunan Nanggroe; tak boleh sambung tengok sebab nanti kang marathon lagi. Esok kena pergi pejabat selesaikan benda alah JEPT tu jadi kena tidur secara normal. Tu je nak bebel. Banyak entri draf tapi malas nak taip dari laptop maka buat entri pendek ni. Daaa...

No comments: