Engagement Fund ;)

Monday, 23 May 2016

Cantik Sangat Ni!

Assalamualaikum.. Selamat hari Isnin semua. Semoga semua orang melalui minggu ini dengan gembira dan tanpa pancaroba. Jadi, bila nak cerita pasal cuti-cuti Malaysia Pulau Pinang? Hahahaha... Esok esoklah.

Hari ni nak cerita pasal satu IG yang jual kain batik cantik-cantik. Serius cantik corak-corak dia! Tak ingat macam mana boleh terikut IG dia tapi hari-hari tahan perasaan je tengok dia letak kain batik dengan corak yang sangat cantik sambil 'berzikir' "Koya..koya..koya.." Hahaha...

Warna kegemaran..

Hipster kan corak yang ni?

Ini kalau buat blouse pun cun ni

Hat ni mahal sikit sebab 3 meter tak silap dan warnanya pakai warna untuk sutera..

Kalau korang berminat nak beli, bolehlah pergi tengok dekat IG dia. Memang corak dia lain dari yang lain dan pelbagai jenis; dari corak retro sampailah corak hipster. Kalau beli pun tak rugi sebab boleh suai padan dengan blouse kosong. Harga dia berbeza-beza ikut corak. Sampai bila agak-agak boleh bertahan ni?

Kalau ada yang nak bagi hadiah hari jadi tahun ni atau qada' yang tahun lepas punya, bagi kain batik ni pun boleh. *kenyit mata* Sekian, ulasan tak berbayar dari seorang penggemar kain batik.

No comments: