Engagement Fund ;)

Monday, 6 June 2016

Selamat Berpuasa Semua


6 Jun 2016 merupakan 1 Ramadhan 1437; makanya, diucapkan selamat berpuasa untuk semua umat Islam di Malaysia khususnya dan seluruh dunia amnya. Niat puasa jangan lupa dan jangan niat nak kurus. Kalau kurus tu bonus.

Rasanya dah ramai kot yang kongsi tips sahur Kevin Zahri, tapi aku nak letak juga dekat sini. Sahur ni biasanya tak bersungguh sangat pun kan? Paling senang minum air kosong dengan makan tamar aje. Tapi ada masa bertambah-tambah nasi pulaknya. Hehehe...

Kalau aku, wajib minum kopi waktu sahur tu sebab kalau tak, seharian melepek sebab sakit kepala. Dah jadi kemestian untuk minum kopi setiap hari sekurang-kurangnya sekali. Bila nampak muka aku macam nak makan orang tu, maksudnya tak terbangun sahur la tu atau tak sempat buat kopi. Nak minum kopi pun ambil masa juga sebab kopi aku kan tak ada gula, jadi memang lambat sikitlah nak perhabis tu. Sekian, semoga ibadah puasa kita diterima dan bermanfaat.

No comments: