Engagement Fund ;)

Friday, 12 August 2016

W yang Sangat 'Berkeju'! Cheesy!

Tak pasal-pasal tersampuk drama yang nak kena tunggu. Selama ni memang tak rajin nak menunggu dan biasanya tengok drama pun dari siaran tv Malaysia kan, maka memang dah tak panas dari oven. Lepas tu bila jumpa pembekal drama, memang dok sedut atau beli jelah mana-mana drama yang best.

Sekarang tengah panas drama W ni dan malam tadi episod 7 dekat Oh!K. Homai, cheesy sangat episod 7 ni! Wuwuwuwuwu... Dah boleh agak dah dua-dua pun ada hati dekat satu sama lain. Tapi bila Oh Yeon Joo jerit " 사랑하니까!", memang berubah terus muka Kang Chul walhal memula tu macam nak marah teruk-teruk je riak mukanya.

Kalau tengok drama ni, memang mampu berangan jelah nak jumpa lelaki romantik macam Kang Chul. Kalau ada pun satu dalam sebilion. Adik-adik sekalian, bila tengok drama 'berkeju' macam ni, boleh berangan je tapi jangan lebih-lebih ye, tak baik untuk realiti hidup. Baru episod 7 tapi belum ada babak cemas melampau, semuanya yang manis-manis aje.

Takpe, ada banyak lagi episod. Kita tunggu apa jadi. Harap-harap pengakhiran dia tak mengarut sangat dan tidak anti-klimaks juga. Drama Korea ni bukan boleh percaya, dah seronok-seronok tengok pahit manis kisah hidup hero dengan heroin, tetiba pengakhiran dia, hero pandang muka heroin lepas tu senyum. Tu je? Nak lagi haru, dah layan sampai 50 episod, tetiba semua orang mati kecuali heroin. Anginnn je tau! Minta-mintalah W ni tidak begitu.

No comments: