Engagement Fund ;)

Saturday, 10 September 2016

Sampel Percuma Dove

Hari Rabu lepas singgah Giant Shah Alam sebab alang-alang dah keluar, belilah sekali stok makanan untuk dibawa nanti. Aten kata ada mesin layan diri untuk dapat sampel percuma cecair mandian dari Dove. Dia kata nak dapat sampel tu senang je, cuma tekan-tekan apa yang muncul di skrin, letak tangan dekat tempat semburan sabun, gosok-gosok tangan lepas cecair tu disembur, lap tangan dengan tisu basah yang disediakan, dan keluarlah sampel sabun berkapasiti 45ml. Senang kacang je!

Dah gosok-gosok sabun, tarik keluar tisu basah untuk bilas

Akhir sekali, tekan ikon 'Get the Sample Now' pada skrin

Mula-mula sampai, tengok dari kejauhan dulu keadaan di mesin tu. Sekali tengok, ramai budak-budak beratur nak dapatkan sampel. Ish, takkan nak berebut dengan budak kan? Buruk sangat perangai tu. Hahahaha... Maka kami rondalah dulu cari barang.

Taraaa, dua botol untuk saya!

Kali kedua datang, tak ada orang langsung. Seronoklah kan main tekan-tekan sampai dua kali. Demi sampel percuma, sanggup je ulang proses sama lebih dari sekali. Aten lagi la, siang tu dia dah datang buat sampai lebih dua kali, malamnya tambah lagi. Untung la pejabat satu bangunan dengan Giant. Hahaha.. Terima kasihlah sebab bagi tahu tentang benda percuma ni. Korang kalau nak juga, boleh cari mesin ni di Giant Shah Alam yang dekat sebelah stadium tu. Giant lain aku tak pasti pulak.

No comments: