Engagement Fund ;)

Saturday, 4 March 2017

Hadiah Untuk Yang Bertuah Dari Mummy Ayu

Lama rasanya tak masuk mana-mana giveaway dekat blog sebab jarang bertuah. Hehehe.. Selebihnya, tak rajin nak ikut syarat-syarat yang kadang tu terlampau banyak nak kena ikut. Kali ni kebetulan salah seorang blogger yang aku selalu singgah blognya buat giveaway dengan syarat-syarat yang tak begitu ketat, maka marilah cuba nasib mana tahu ada rezeki kan tahun 2017 ni?

Blog Mummy Ayu ni memang aku dah letak dalam senarai blog-blog yang aku rajin singgah dan baca dekat sini. Memang blog-blog yang ada tulah blog yang aku selalu baca. Dari awal berkecimpung dalam dunia blogging, memang lebih suka baca blog emak-emak sebab aku rasa macam boleh kenang balik zaman arwah Mak membesarkan kitorang dulu dan bersyukur dengan apa yang kitorang dapat dan lalui. Selain tu, banyak juga dapat ilmu untuk kelangsungan hidup. Kadang-kadang benda mudah je pun tapi kalau dah memang tak tahu tu, tak tahu juga kan? Dan biasanya mereka yang bergelar emak-emak ni suka dan rajin bercerita tentang pelbagai benda walaupun benda yang mudah dan ringkas.

Berbalik kepada tujuan entri ni dikarang, ini merupakan salah satu syarat penyertaan. Selaku seorang yang suka bercerita dan mengarang, syarat sebegini tidak menjadi masalah. Hadiah yang ditawarkan oleh Mummy Ayu adalah passport cover yang comel dan kemas buatannya. Kalau ada rezeki terpilih jadi pemenang, bolehlah sarungkan pada passport sendiri dan bawa bersama waktu pulang ke kampung halaman tahun depan. Tiba-tiba ada kampung halaman dekat luar Malaysia kan? Hahaha..

 
Ini gambar passport cover Mummy Ayu sekeluarga. Comel kan? Siap ada nama lagi dekat luar tu.

Buat Mummy Ayu, salam perkenalan dari saya, Farah yang dah lama baca coretan Mummy Ayu tapi tak pernah munculkan diri dalam ruangan komen. Pembaca senyap katanya. Hehehe.. Moga ada rezeki nak dapat hadiah cantik dari Mummy Ayu yang kini sedang bertugas di perantauan.

2 comments:

mummy_ayu said...

tq dear sbb selalu jengah blog akak.. tq gak sbb sudi join giveaway simple ni.. and good luck!! moga ada rezeki!!

farae al-farafisya said...

Welcome kak ayu :)
Thank you juga sudi jenguk blog saya...hehehe