Engagement Fund ;)

Tuesday, 30 May 2017

Orang Lain Dah 3 Hari Puasa

Pejam celik pejam celik, dah nak habis bulan Mei tahun 2017; lepas tu tiba-tiba ramadhan datang lagi. Pantasnya masa berlalu tapi tak capai apa-apa pun lagi tahun ni. Hhmmm.. Blog pun kejap bertulis kejap sepi. Harap-harap lepas ni gigihlah catatkan peristiwa yang berlaku dalam hidup di sini untuk tatapan di hari muka.

Hari ni dah masuk ramadhan keempat tapi aku baru puasa untuk hari pertama. Makanya, memang baru nak ambil mood berpuasa. Nak buat macam mana, fitrah wanita. Bila Allah bagi cuti, kena terima dengan rela hati. Tapi tahun ni memang serba serbi tak kena. Selalu teruja bila nak masuk bulan puasa, tapi kali ni jiwa rasa kosong sampailah status Yasir Qadhi ni melintas di FB:

Deep

Moga-moga ramadhan tahun ini ada sedikit lebih berbanding ramadhan yang lalu. Tahun ni pun tak kuasa nak fikir pasal raya. Ada, adalah. Tak ada, mana yang ada je. Selamat berpuasa kawan-kawan dan pengunjung Atas Nama Cinta. Jumpa lagi di lain entri.

Ehsan dari Pakcik Google

No comments: