Engagement Fund ;)

Sunday, 18 June 2017

Banyak Sangat Pecahan dan Sumber Duit

Assalamualaikum... Salam 10 terakhir ramadhan buat semua. Ini entri pening untuk rujukan diri sendiri sebenarnya. Bila nak dekat raya ni, mulalah pening uruskan duit bajet pemberian ahli rumah ni. Dah semua benda aku yang kena fikir, pening la jadinya.

Ditambah lagi dengan duit bayaran tempahan kerepek dan rempeyek, pening kuasa dua. Malam ni tahap pening + tak tenang nak buat benda lain. Maka, sebelum terawih tadi aku kirai semua duit yang ada dan bawa keluar senarai kuih raya yang perlu dibayar minggu depan. Bahagi siap-siap, senang cerita. Bakinya tu barulah boleh guna untuk beli barang rumah.

Banyak lagi nak catat ni tapi nanti-nantilah ye kasi kumpul semua gambar dan cerita dulu baru senang nak hempuk dalam satu entri. Hehehe.. Korang punya persiapan raya macam mana? Buat kuih ke, tunjuk kuih?

No comments: