Engagement Fund ;)

Monday, 5 September 2011

Belum Terlambat


Salam bertemu kembali selepas seminggu bercuti. Kerja cuti, blog pun senyap je. Malas aku nak kemaskini blog ni waktu cuti sebab sibuk makan kuih raya. Hahaha... Tapi masih belum terlambat aku nak buat Salam Perantauan ucapan selamat hari raya ni kot. Dikesempatan ini, Tuan Tanah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maafkan salah silap yang tidak disengajakan atau yang sengaja dibuat kepada semua yang mengenali dan juga kepada pembaca blog marhaen ni. Acik dah kerja hari ni walaupun pejabat masih lengang. Sahabat-sahabat yang mengenali dijemput singgah ke teratak hamba di Korea Selatan Banting ni ye. Berkenaan program Terjah Raya 2011, akan acik cuba susun semula jadualnya. Mintak maaf banyak-banyak. Okeh, acik nak tengok balik kerja-kerja yang perlu dibuat untuk minggu ini. Rancangan mengajar 2 minggu sebelum raya acik tak buat. Otak dah ingat rayalah katakan. Hahaha... Semoga selamat semuanyalah ye.

No comments: