Engagement Fund ;)

Tuesday, 13 September 2011

Magnum Classic

Status: Tak berapa nak rajin
Objektif Entri: Saja nak penuhkan kuota entri setiap bulan...kahkahkah...
Masa Kejadian: 12 September 2011, selepas waktu kerja

 Lepas setengah bulan raya, barulah aku dapat beli sampul duit raya ni. Kepada anak-anak saudara yang belum datang beraya, insyaAllah acik kau orang ni akan bagi duit raya bersampullah ye.

 Pengaruh iklan + angin royan datang. Selamat RM 3.80 aku masuk dalam akaun Walls. Sedappp!!! Terasa betul 'kecoklatannya'. Didatangkan dengan 3 perasa: vanilla, almond & chocolate truffle


Selepas beberapa gigitan. Ermmm...nyaman rasanya. AMARAN: Makanan ini boleh menggemukkan.

2 comments:

M!$$ LaVeNdeR said...

uuuu~ eskem ni yg iklan kt tv tu kn? mcm sedaaaaappp je~ =) sazoh ni pndai la wt org terliur ngn mknan2..chik pon nk try jgk la..hihi~

farae al-farafisya said...

hah, eskrem tu la...
diorang yg jahat, buat org terliur..hahaha
silalah beli ye, memang sedap!

nak makan BR, tak mampu...
makan Magnum ni jelah...kekeke