Engagement Fund ;)

Sunday, 24 October 2010

Aku Yang Terkenal

Salam petang Ahad... Hari ni mood memasak ada banyak lari. Jadinya cuma bakar ikan je. Malas nak masak yang seronok-seronok. Ok, nampak tajuk di atas? Itu kisah semalam. Al kisahnya, aku ke BIMB nak mengeluarkan duit. Waktu nak masuk dalam bank tu, ada seorang gadis nak keluar. Kira berselisih la. Sebab sama jantina, aku pun senyum la. Cuba untuk menjadi ramah katanya. Tiba-tiba si gadis menegur;"Farahin..!" dengan nada excited. Eh??? Tokojut eden. Siapakah beliau? Lama aku tengok muka. "Oh, Madiha?" Rupanya kawan sekolah rendah dulu. Maklum la lama tak jumpa. Semua pun dah makin bergaya dan ramping. Berbual-bual la seketika kami di situ. Dia kata; "Ko dah lain la. Dah kurus." Hahahaha.. Gelak dalam hati. Dia tak tahu yang aku sebenarnya pernah lebih kurus dari sekarang. Terima kasih kerana mengatakan aku kurus. Azam untuk kembali kepada berat badan ideal kembali menebal. Hehehe.. Apasal ek, selalu kalau pergi mana-mana mesti ada yang cam muka aku dan tegur aku dulu? Agaknya memang muka aku dari dulu sampai sekarang tak berubah langsung kot. Hehehe..Awet muda gitu. Okey, entri takde motif. Dari pagi menanti mesej dari seseorang. Sampai ke petang masih tiada. Sama ada perancangan batal atau mereka tidak menginginkan aku bersama. Tak mengapa. Kalau menyibuk jugak, nanti orang kata hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong. Atin, aku tau ko baca blog aku kan? Bila habis exam? Jom ngeteh.. Hehehe.. Lama sungguh tak jumpa ko.

No comments: