Engagement Fund ;)

Monday, 25 October 2010

Ia Berwarna Hijau!


Hanya kerana ia berwarna hijau, maka ia selalu ada dalam ingatan. Ingat senang ke Nokia nak keluarkan telefon warna hijau? Balik-balik merah jambu..balik-balik merah jambu..ingat semua orang suka warna merah jambu ke? Hehehe.. Emosi pulak. Ini kali pertama ke ek Nokia keluarkan telefon warna hijau? Maksudnya warna asal badan dia, bukan casing yang boleh cabut-cabut tu ye. Cantik... Tapi duit aku tak banyak hijau... Kena menabung duit hijau banyak-banyak kalau nak telefon hijau ni. N6085 aku memang dah buat hal banyak. Satu-satu tak berfungsi. Sabar dulu.. Tunggu semua kong baru ku bergegas ke kedai cari yang baru. Hehehe... Pssstt! Kakitangan kerajaan dah gaji kan? Sila jangan ke mana-mana pasaraya untuk 2 ke 3 hari akan datang kerana sah akan bersesak-sesak sebab semua pun nak beli stok dapur. Hehehe.. Nasib baik gaji I tak ikut kakitangan kerajaan yang normal.

No comments: